Købsinformation


Betalingsmåder

Som kunde kan du vælge mellem flere forskellige betalingsmåder. Du kan vælge mellem: betalingskort, kortbetaling med kontokort/kreditkort, faktura, forudbetaling, Collector faktura eller Collector delbetaling. Hvis du betaler via girokort, fremsendes bordtennisbordet, så snart betalingen er registreret. Betales der med kort, fremsendes bordtennisbordet direkte. Ønskes der andre betalingsløsninger, bedes du kontakte vores kundeservice.

Ved online ordrer fremsendes der en automatisk ordrebekræftelse via e-mail med information om ordren. Vi tager forbehold for udsolgte varer. Skulle varen være udsolgt, tager vi direkte kontakt via e-mail.

Kortbetaling
Vi modtager korttyperne Dankort, VisaDankort, eDankort, Mastercard og VISA. Da vi ønsker at sikre vores kunders sikkerhed, samarbejder vi med DIBS, som er markedsførende inden for kortbetaling. Når du lægger din ordre, reserverer vi det pågældende beløb på din konto, og beløbet trækkes først, når din ordre bliver sendt fra vores lager.

Ved betaling med kort reserveres ordresummen direkte på kortet ved placeret ordre. Beløbet trækkes fra kortet i løbet af 30 dage fra orden er placeret. Hvis De som kunde ikke kan få eller ønsker at få ordren leveret i løbet af 30 dage, og De ikke ønsker, at pengene skal trækkes fra Deres konto, før varen leveres, beder vi jer om at vælge et andet betalingsalternativ.

Som kunde er du forpligtet til at sørge for, at der står nok penge på din bankkonto, så vi kan trække den fulde købesum. Er der ikke dækning, eller opstår der andre forhindringer, så vi ikke kan trække det fulde beløb, har vi ret til at fakturere det pågældende beløb.

Collector fakturaløsning
I samarbejde med Collector Bank AB tilbyder vi faktura og delbetaling. Når du vælger faktura som betalingsform, får du dine varer hjem, inden du betaler. Du kan derefter vælge at betale hele beløbet med det samme eller dele betalingen op i mindre dele. Vi tar en afgift på 99kr når du som kunde vælger at betale via Collector-faktura. Vælger man at få en fysisk faktura stedet for elektronisk tilkommer en afgift på 29 kr. Du kan kun bestille fra din folkeregisteradresse, når du vælger faktura eller delbetaling, og du skal være mindst 18 år gammel ved bestillingstidspunktet. Når du har fået fakturaen, kan du vælge at delbetale i op til 36 måneder ved at betale det laveste beløb, som er angivet på fakturaen. Ved delbetaling tilkommer en rente på 19,2 %/år. En mindre kreditefterprøvning bliver foretaget, hvilket indebærer kreditoplysning. Ved forsinket eller udebleven betaling debiteres en forsinkelsesafgift samt strafrente. For at se de fuldstændige vilkår for Collectors faktura se links forneden:

Almene vilkår for faktura og kontokredit
Standardiseret europæisk forbrugerkreditinformation

Kreditkontrol
Når der vælges fakturabetaling, indhentes der en kreditoplysning. Vi giver hurtigt besked, om kreditten kan bevilliges, og vi kan derfor håndtere købet omgående. Skulle kreditten ikke blive bevilliget, er du som kunde altid velkommen til at vælge en anden betalingsmåde eller til at kontakte vores kundeservice.

Forudbetaling
Du kan vælge at forudbetale dine produkter inden leveringen. Vi udsender en faktura til forudbetalingen via mail, og det pågældende beløb skal indbetales til vores gironummer. Vi fremsender dine varer, så snart pengene er registreret hos os. Det tager normalt 2-3 bankdage, inden pengene går ind på vores konto.

Morarenter og rykkergebyrer
Falder betalingen ikke i rette tid, udsender vi en faktura med et rykkergebyr på 50 kr samt en morarente på 11%. Denne rykker fremsendes til den adresse, som er angivet på ordrebekræftelsen. Beløbet skal indbetales til den konto, som er angivet på fakturaen.


Prisgaranti/Tryghed, når du handler

Spekulerer du på, om du kan få din vare til en bedre pris et andet sted? Du kan slappe helt af og trygt handle hos os, da vi gør brug af prisgaranti. Hvis du har købt en vare hos os og finder den billigere hos en anden webshop, vil du få tilbagebetalt 100% af den pågældende prisforskel.

• Garantien gælder for webshops. Det skal være en dansk butik, som sælger til danske kunder.
• Varen skal være på lager og skal således kunne leveres omgående.
• Varen skal være præcis den samme, det vil sige samme størrelse, farve, design og model etc.

Skulle du mod forventning finde din vare billigere hos en anden dansk leverandør (inkl. fragt), bedes du kontakte vores kundeservice på info@bordtennishuset.dk. Vedhæft venligst et link plus en lille beskrivelse af, hvor man kan finde den pågældende vare. Du kan også ringe til os på 89 88 29 02.

For at du skal føle dig tryg ved dit køb, kører vi med generøse garantivilkår på alle vores produkter. Læs mere under punktet garanti, returret & reklamationer.


Leveringstid og fragtpriser

Leveringstid
Leveringstiderne på den bestilte vare er mellem 2-5 hverdage, og vi kan ikke altid garantere, at varerne bliver leveret inden den angivne leveringstid, eftersom der kan opstå uforudsete forhindringer, der er udenfor vores kontrol (hos fragtfirmaet).

Vi efterstræber altid, at vi har alle vores produkter på lager. Vi tager dog forbehold for udsolgte varer, der kan resultere i, at din vare ikke vil nå frem inden den angivne leveringstid. I disse tilfælde kontakter vi dig via de kontaktoplysninger, du har angivet ved ordreafgivelsen.

Ved adresseændring tilkommer en afgift på 195 kronor.

Fragtpriser
Vores bordtennisborde koster 395 kr i fragt, mens fragten på diverse tilbehør ligger på 39 kr. Leverancen sker via Skanlog, og det er muligt at tilkøbe bærehjælp eller aftenlevering. Ved større forsendelser (f.eks. bordtennisborde) kontakter fragtfirmaet dig før leveringen, hvorimod de mindre forsendelser kan hentes på forskellige udleveringssteder.

OBS! Pakker, som sendes med Skanlog, skal afhentes på udleveringsstedet inden 14 dage. Bestiller du gennem din virksomhed, får du tilsendt din pakke direkte til virksomhedens adresse. Bemærk, at pakker til virksomheder leveres i dagtimerne, og at disse ikke adviseres i forvejen. De kan kun udleveres, hvis der er nogen til at tage imod pakken.

Kontrollér altid den pågældende vare, når chaufføren afleverer den. Det er desuden vigtigt, at chaufføren får noteret eventuelle fragtskader ved at sætte en underskrift på fragtdokumentet. Skjulte fragtskader skal indrapporteres til Skanlog senest 7 dage efter leveringen. Har man fået en underskrift fra chaufføren i de tilfælde, hvor der er fragtskader, vil det blive meget nemmere at få godkendt sin reklamation. Ønsker du at ringe til os angående skaden, kan det også gøres mellem kl. 9-17. Herefter hjælper vi dig med at videreformidle reklamationen til Skanlog, men tænk altid på, at det er vigtigt at vi får en tilbagemelding, inden der er gået 7 dage.

Leveringstiden er 1-5 dage fra ordreafgivelse og fra godkendt betaling.


Garanti, returret og reklamationer

Garanti
Da vi forhandler mange forskellige mærker, kan der forekomme en længere garanti (3 år) på visse borde. Ellers har du altid 1 års garanti og 2 års reklamationsret fra købsdatoen.

Returret
Når du køber en vare hos os, har du altid 14 dages returret. Dette indebærer, at du har mulighed for at returnere din vare inden for 14 dage, efter at varen er modtaget. Varen skal ikke nødvendigvis være sendt tilbage til os inden for 14 dages fristen, men du skal have givet os besked om, at du ønsker at gøre brug af din returret. Den nemmeste løsning er at kontakte os via vores e-mail.

Når varen returneres, skal kvittering/fragtseddel samt den originale emballage vedlægges. Efter returneringen overfører vi den totale sum (inkl. fragt og ekspeditionsafgift) til din konto. Lovkravet lyder på 30 dage, fra vi har modtaget varen, men overførslen sker som regel noget hurtigere.

Hvis du ønsker at gøre brug af returretten, skal varen være i den oprindelige stand. Du står ligeledes selv for fragtomkostningerne, når du gør brug af returretten. Du må meget gerne kontakte os på forhånd, hvis du ønsker oplysninger om fragtomkostningerne på netop din vare.

Reklamationer
Ønsker du at gøre brug af reklamationsretten i forbindelse med en fejlbehæftet eller defekt vare, bedes du kontakte vores kundeservice på tlf. 89 88 29 02 eller e-mail-adressen info@bordtennishuset.dk.

Hvis vi skal kunne håndtere din reklamation på en hurtig og enkel måde, ser vi gerne, at du tager billeder af fejlen/skaden. Vi vil også meget gerne have en beskrivelse af fejlen. Vedhæft altid navn og ordrenummer. Vi vil herefter bedømme skaden, hvorefter vi kontakter dig for nærmere information.

Ved en eventuel tvist følger vi Forbrugerklagenævnets retningslinjer. Vi henviser også til EU’s online platform, som giver alle forbrugere adgang til at prøve deres sag ved en domstol i tilfælde af tvister, som er opstået ved e-handel over landegrænser.


Vores privatlivspolitik


Vores privatlivspolitik er baseret på EUs forordning om datalagring, der kalles GDPR. Alt om denne publicering og mer ifo kan der læses om på deres hjemmeside

Lindström & Sondén AB, 556762-7392, Havsbadsvägen 1, 262 63 Ängelholm, er ejeren af den data som der er indsamlet på denne hjemmeside. Denne privatlivspolitik styrer hvordan vi håndterer den indsamlede data.

1. Hvorfor lagrer vi data og hvordan bruger vi den?
Lindström & Sondén AB samler bruger data for at kunne tilbyde en god købsoplevelse. Vi samler data til 3 formål.

A. For at kunne afslutte et køb
B. Gennem den kundekontakt som opstår når kunder kontakter oss
C. Gennem vores loyalitetsprogram

Dataen kan indeholde dit navn, leverings- og faktureringsadresse, mailadresse, telefonnummer og specifikke detaljer omkring dit køb eller ærinde. Venligst se vedhæftet Bilag 1 for detaljeret information om den data vi lagrer. Udover datalagring modtager vi automatisk din IP-adresse når du besøger vores hjemmesider, dette for at lære os mere om tekniske dele som browsere og operativsystem. Dette er ikke koblet til nogen personlig information.

Vores hjemmesider bruger cookies for at de skal være funktionelle.

2. På hvilke grundlag lagrer i data?
EU har lavet et antal grunde som anses lovlige for at lagre data, såsom information som bruges for at kunne afslutte et kontrakt eller overenskomst. Se bilag 1 for en specifikation på hvilke grunde vi baserer vores dataindsamling på.

3. Hvordan får i mit samtykke?
Når en ordre placeres spares dataen med støtte af kontraktlige grunde for at kunne lave en købeaftale. Når du deler din personlige data gennem at tage del af vores loyalitetsprogram eller har haft kontakt med vores kundeservice formoder vi at du samtykker til at vi lagrer data ud fra betingelserne i denne tekst. Dataen lagres kun til det specifikke tilfælde.

4. Hvordan hæver jeg mit samtykke?
Hvis du har deltaget i vores loyalitetsprogram eller har haft kundekontakt med os og fortryder, kan du når som helst hæve dit samtykke gennem at kontakte os på følgende måde: info@lsbolagen.se eller LSbolagen, Havsbadsvägen 1, Ängelholm, 262 63 SWEDEN.
Det samme gælder ved ønske om at flytte dataen til andre virksomheder.

5. Sikkerhed
Vi forholder os til markedets best-practice for at sikre os at vi beskytter din personlige data på bedst mulige måde. Hovedformålet med dette er at forhindre at dataen går tabt, bliver misbrugt, ændres eller ødelægges.

Personlig data deles ikke med en tredje part, udover:
● Til myndigheder ved mistanke om forbrydelse. Vi er forpligtet til at dele data ved mistanke om at en forbrydelse begås.
● Godkendte partnere som har brug for specifik information for at kunne fuldføre et køb. Dette omfatter:
o Logistikpartnere for levering af varer
o Betalningspartner for at kunne tage betalt for din ordre
○ IT-partner som vi behøver for at drive vores virksomhed, fx. hosting partners og customer service - software.

6. Ændringer i vores privatlivspolitik
Alle ændringer i vores privatlivspolitik vil blive opdateret på vores hjemmeside. Hvis det er hastende eller kritiske forandringer kan de blive sendt ud via email.

KUNDESERVICE

Man-Fre 09.00-17.00

BØRNEVENLIGE BORDE

GUIDE - VI HJÆLPER DIG!

Vi hjælper dig
med at vælge
den rigtige
bordtennis-
borde.

Læs mere >